NYE REGLER VED ONLINEHANDEL MED BETALINGSKORT

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”4.16″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.21.0″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Pr. 1/1-2021 er der kommet nye regler ang. onlinebetaling med kreditkort, som gør at du kan opleve problemer med at få din betaling på shoppen`s betalingsgateway igennem.

Hvis du oplever dette er det fordi du skal tilmelde dit kort til nethandel via nets.eu. Her kan du vælge om du vil godkende en handel med Nemid og/eller sms kode + selvvalgt kode når du handler på nettet
( 2-trinsgodkendelse )

Du kan læse mere om de nye regler og tilmelde dit kort på nets.eu`s hjemmeside her :

https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

Du tilmelder dit betalingskort til nets ved at klikke på  ”Tilmeld mobilnummer og kodeord til dit kort”, på nets hjemmeside
( som ser ud som nedenstående ).

 
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]